Saturday, August 11, 2012

Makan langsat...makan langsat!

Phewwww...makan langsat di tengah pagi buta di negara orang putih dengan hanya bersandarkan kepada Pakcik Garmin..wat a wonderfool nite..wahaha
aku percaya, yakin sangat ini balasan Allah pada aku atas dosa-dosa yang aku lakukan. perjalanan yang berbelas-belas kilometer jadik berpuluh-puluh kilometer. tangki minyak emergency yang pada mulanya menunjukkan 110km, tinggal 70km. warning lite menten illuminate. Macam nak g ektibiti 4WD pun ada aku rasa. dengan jalan gelap gulita. roundabout yang berbelas2 aku jumpa. dapat kuar jalan besar, berliku2, bengkang bengkok, turun mencuram..wah wah wah..Astaghfirullahal Adzim..ampunkan aku Ya Allah..Rasa macam hendak tidur. dah jam 2 pg..esok boleh bgn lambat sebab bendera jepun..ehehe..

Niut..!

No comments: