Saturday, August 25, 2012

Itali..aku cabar kau..!

Bagai orang mengantuk disorongkan bantal..macam itulah pepatah Melayu yang sering digunapakai..bila Kapt Paran call untuk ajak g Itali esok..terus aku setuju..yeay! walaupun si Paranjothy tu Indian, lelaki dan bukan skod aku plak tu..jiwa kena kering dan kental..buat pengetahuan, aku memang dah plan dalam diri, weekend ni ada jugak aku drive sorang2 g sempadan Itali..tup2 paranjoti call..ehehe..gamble aku pergi berdua dengan dia. kalau orang persoal kenapa aku sanggup pergi berdua jer dgn paranjothi..akan aku kasik kata-kata nasehat berbaur hamburan lah lebeh kurang sebagai jawapan..wahaha

Test minggu ke empat dah selamat amek tadik. Soalan macam biasa senang giler..tapi aku tak paham apa yang dia hendakkan sebenarnya..kebanyakkannya adalah kesalahan yang bodoh silly mistake, buat kata Michael..mamat saleh tu score aja..aku pun satu, dah lah tak paham, langsung tanak buat nota kecik macam mamat saleh ni buat..tp alhamdulillah..markah masih diatas 80..cuma aku berkehendakkan KPI aku tercapai iaitu 85..last test kena score 100%..waaa

bestnya..tinggal lagi 7 hari ndak balik Malaysia.betul kata orang..hujan emas di negara orang..hujan batu di negara sendirik..kalau hujan batu di negara orang tu kebanyakkannya orang Islam..ok lah jugak..bawak famili sekali..kira nyaman.ni sensurang..mati kutu aku..

ok lah, esok kul 4pg dah nak gerak..dah nmpk akan Subuh di tepi hiway..harap-harap perjalanan lancar..insyaAllah..

layankan gambar-gambar comel terutamanya si oinkk3x yang aku br perasan tyme lunch tadik..wahaha..food untuk lunch macam biaso..sayur mayor dan tolo robush beserta roti keras..tp lupa nk capture..uolls suma dah boleh imajin kut..kan kan kan..

 Kombang tokak..geli geleman..
 Best pizza ni walaupun hanya cheese, cendawan dan buah zaitun..
 Antara desert arini..tapi den ambik yang lain..
 Tadaaa..yang ditunggu-tunggu sejak 2,3 hari ni..
 Sedap dengan tekak aku...jelly/gravy strawberry dia manis2 masam..bawah dia lemak2 tawar berkrim..nyummeh..!
 Gula untuk minum teh hijau lipton..Mr Perez masih cuti ehsan..
 Euro 12.45?? Mahal rupanya beras super spesial tempatan ni..aku selalu beli yang sekilo dalam 1euro jer..jadiklah buat alas perut..-Carrefour
 Layout untuk makanan laut..kelam kabut jer aku tengok..sumer rumput rumpai jadik hiasan [ke jual sekali??] -Carrefour

No comments: