Tuesday, January 15, 2013

The Lonely Shepherd or Soldat De?

Untuk entri kali ini, aku cuba untuk menggunakan bahasa Melayu yang agak betul ;) ehehe

Kalau entri yang lepas, aku bercerita tentang 'all rounder' dan 'lone ranger', kali ini kita bercerita tentang 'the lonely shepherd'. sebenarnya, aku pun tercari-cari juga siapakah dan apakah tajuk instrumental yang selalu menjadi latar belakang drama. tadi aku baca blog yang aku 'follow' dan aku sudah mendapat jawapannya. rupa-rupanya sang blogger tersebut juga tercari-cari siapakah empunya hasil seni yang indah ini. jom layan


ada banyak versi, tapi izinkan aku share video yang memaparkan tuan badan yang sedang meniup instrumen yang aku tidak tahu apakah gerangan namanya.

esok masih lagi kena mengadap green screen. huwaaaaaaa...

No comments: