Monday, January 14, 2013

Kojo gilo

Zombie | Aku Tak Biasa | Menjaga Hati | Tiada Lagi | Ku Intai Cinta Dalam Rahsia | Ayat-ayat Cinta | Killing Me Softly With His Song | It Must Have Been Love | Tentang Rasa | Cinta | Sedalam Mana Cinta Mu| Teman Tapi Mesra |Cukup-cukup Sudah | Tapi Bukan Aku| Lagu ku Untukmu|Pulangkan | Diam-diam Jatuh Cinta | Baldu Biru |Semakin Rindu Semakin Sayang | Berpaut Di Dahan Cinta|

dats was the playslist of song during karaOK session last Saturday. i think, 2 or 3 song i forgot to name it. fuhhh..english apa yg aku guna ni...

tapi bebudak ni lagi dasyat..since 8 mlm. aku kira diskaun sikit..bermula pada jam 9.30 mlm dan berakhir around 4 am..giloooo..yang paling gilo, mereka2 yang mabuk, yang muntah2 tak ingat dalam tandas adalah orang Melayu [dan Islam aku rasa]..

banyak tu punya lagu pun aku dah semput. nasib baik jadik Soldat De..bukan penyanyi...eheh3 :p

No comments: