Friday, January 18, 2013

Dah Jumaat? TGIF!

Dah masuk hari Jumaat. Rasa baru semalam jer hari Jumaat. sekali lagi..betapa pantasnya masa terbang. Macam yang Imam Shafie pesan...perkara yang paling jauh adalah masa lalu...perkara yang paling dekat adalah kematian.

Apa persediaan dan persiapan kita?

aku? masih lagi lalai. tawu tapi idle. Allah Maha Pengasih Maha Penyayang. walaupun selalu buat perkara lagho..Allah masih limpahkan nikmat2 yang tidak terhingga. 

Malu. tapi buat jugak. Setan gondol kompem gumbira. aku lebih patuh hasutan dia. solat dilambat2kan. ganti posa pun tk buat lagi..*erghh

esok finale kursus server. Lega sebab habis. Finish. Stress sebab Kuantan telah melambai2..

Apa yang aku nak sebenarnya ni..? aku pn tk dapat nak define or justify apa yg aku nak. duk opis pn tk suka...duk 1st line..? ok sikit lah..more lively..

Ke aku hamba Allah yang tak tahu bersyukur?

AstaghfirullahalAdzim..

p/s: Aku rasa aku suka g kerja pakai jeans - tshirt - sneakers. mcm steve jobs.nmpk cm santai dan sempoi jer..aku rasa itulah jiwa aku!

No comments: