Friday, January 25, 2013

Jumaat lagi?

Esok merupakan Jumaat terakhir untuk Jan 2013. Feb bakal menjelma. Bulan yang sinonim dengan sambutan Hari Kekasih. Bagaimana sambutan kita dalam memperingati Rasulullah yg kita sayang. Rasululullah yang amat2 menyayangi kita.

Kalau tanya aku..aku pun tak buat apa2 yang special untuk memperingati baginda. teruknya aku kan? tadik along suh g surau..dgr ceramah Maulidur Rasul lepas maghrib. tapi masalah problemnya..aku dah janji dengan anak2 sedara aku a.k.a ank dia utk dinner chinese food..Alasan kan..

Again. Dah jumaat. Macam semalam baru jumaat. Rasa semlam masih ada di Bdr Sunway. Macam itulah umur kita kan..kejap jer dah 35. tup2 kejap jer dh 45..owh tidakkkk..wahaha

Alhamdulillah. masih panjang umur, kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki. rasa syukur sangat.

Nak tido...dah 0038H...daaaaa

No comments: