Saturday, November 3, 2012

Zikir Terapi

Dengar zikir2 dari album Zikir Terapi Hafiz Hamidun yang jadik background dlm citer cerekarama yang sedang aku tonton ni. Tenang. Memang menjadi terapi bila jiwa dan hati kita ni dry.blank. Mana lah aku cicirkan cd Zikir Terapi ni.Last aku bukak kt dlm Volvo kat Aix provence. pastu aku bawak balik naik bilik hotel. pastu aku rasa aku simpan dalam hand luggage aku cd tu before pagi Subuh nak balik Malaysia..tp sampai sekarang tak jumpa jumpa lagi..MIA

Memang bagus untuk ada cd tu. memang menjadi terapinya.. Sorang2 duk obesi..hari2 dgr lagi omputeh yg sama disamping lagu france yg lansung tk paham. bila layan cd Zikir Terapi tu hari-hari pergi dan balik kelas..betul2 beri ketenangan. esok nk g kedai cd lah..nak cari cd Zikir Terapi by Hafiz Hamidun..semoga HH dirahmati Allah. Ameeen YRA.

No comments: