Sunday, November 25, 2012

...Puas hati..

Sedang aku menulis entry ni..dekat dalam tibi tgh kua lagu Law Kana Bai Nana..memang best giler lagu ni. bila kita hayati maksud dia..air mata mesti keluar punya..kata-katanya sangatlah menusuk perasaan..

hari ni..sehari suntuk g kuantan. lepas lunch dengan lauk ikan patin masak tempoyak..terus proceed ke Berjaya Megamall. ntahpapa lah yang aku beli. barang yang takde dalam list yg aku beli. bantal tido..bantal peluk..mouse pc..usha note 10'. beli vitamin (almaklumlah..lately ni asyik nak demam jer. haishhhh)

apa yang aku puas hati sangat ni..syhhhhh rahsia..nanti ada orang buat spekulasi..buat assumption..so biarlah aku simpan sendirik sendirik...

nak tgk note 10 inch yang den beli tadik..? (maybe ni yang buat den puas hati sgt kut). ..berbaloi2



Kalo samsung note 10inch rega dia rm1299..tapi note 10inch yang aku beli kat Popular ni rm12.90 jer..seriyesssss...wahaha (kata2 tu yang aku suka sebab aku tawu siapa penuturnya iaitu Uncle Albert Einstein) huh??


No comments: