Saturday, November 10, 2012

Istanbul...aku datang!

Macam nak hujan. tapi syukur..kenduri anak sepupu depan rumah dah selamat. hamboi2..siap konvoi moto superbike ngan naik keta sport bmw. mak lang offer utk sponser keta tu kalau aku kawen..wahaha..jawapan aku..mmg berbaloi2 sgt lah kalau kawen lambat camtu..ramai betul nk seponsor..wahaha

Sepupu aku kat Sri Petaling sibuk ajak g Turkiye..aku kompem teruja. Turkiye lah negara yg aku nk gi sgt. pertembungan antara Asia dan Eropah. Raja dan rakyat terbaik dr kata2 Rasulullah SAW iaitu Sultan Muhammad al Fateh menawan Konstatinapole (betul ke aku eja tu) . nak tgk kesan sejarah. nak tgk mcmn Sultan Muhammad boleh melayarkan kapal atas daratan..(Pahlawan, pemerintah dan raja terbaik serta alim)

Tatau lah date yg dipilih tu aku available atau tidak. Nampak sgt bonus tahun ni dilabur ke Istanbul...

Istanbul..nanti kan kedatanganku...

No comments: