Thursday, November 1, 2012

Serius..stress!

Soo many thing to think. a lot. headache..shoulderache..and ache ache ache become part of bestfren now. to counter...back to old school method..but it works iaitu koyok.. 

ewah..cakap omputeh lah plak. seriyes sakit tengkuk..sakit kepala..sakit bahu. nampak sangat kan..stress akan mengundang pelbagai penyakit. attract penyakit. dulu masa duduk opis..buat keja staff...hampir 2 tahun aku tak pergi buat report sick. tapi skrg..br minggu ke 6 dah nak pecah kepala otak...can i borrow ur shoulder to rely on..can i borrow your mind to think tugeder2...wahaha

ekceli aku rasa aku tak stress dengan kerja yang semakin melampoh2. tapi sekarang aku tgh stress dengan sorang dua anak buah di tempat kerja dan anak buah sendiri. tapi kita kena pendam dlm hati. rasa macam akan betul2 guna power yang ada..haiiii...kadang2 diorg ni volunteer untuk mengkambinghitamkan diri sendirik kan..kan kan kan...takper takpe...we will wait and see bebeh..no promotion..and macam no no lagi. ini bukan emosi. ini bukan kerja syaitan. tapi sebagai pengajaran.. happa...diorang ingat aku tk stress ker..(hamboiii...emosi nampak!)

sambung lain lah...daaaaa wahaha

No comments: