Saturday, November 3, 2012

Muhasabah diri

Aku dah dapat jawapan keatas segala rasa ngilu..rasa sedeh..rasa syahdu aku selama ini. siapa kata Facebook melalaikan. siapa kata Facebook punya segala kejahatan. bagi aku apa2 sahaja teknologi..sekiranya digunakan dengan cara yang baik..pasti banyak faedahnya. Semoga beliau yang mentadbir page berbentuk Islamik..mendapat rahmat dari Allah. post2 mereka bisa membuat kita berfikir seketika..kesimpulan dia..Habluminnallah (hubungan dgn Allah) perlu dijaga..seterusnya hub7ngan dgn manusia..alam pasti terjaga..Astaghfirulah al Adzim..

Tgh hari tadik aku dah berjaya mengawal emosi..panggil semua anak buah bermusyawarah. aku luahkan perasaan aku dgn cara yang tidak serius. indirectly. tak askar lansung. aku rasa banyak keja tak terbuat. semua atas kepala aku. tadi dekat Messnite...aku tanya perkara2 tentang skn aku..semua mereka yang berkaitan mcm masih kompius.aikkk..mati aku mcm ni. aku pun dah makin stress. demam macam tak kebah2. mcm dah nak masuk idle. jadik lah STRESSIDLE atau IDLETRESS...wahahha

Malas nak pk. plg koman pun kena postg atau tak boleh menyambung. malas dah nak pk utk hari ni. nak qada tido puas2..dan nak g spa esok... (kut!) mcm byk duit...


STRESSSSSSS....daaaaa

No comments: