Friday, March 1, 2013

Makanan ruji : Mee segera

Lapar gila.. Tak berjaya kontrol minda. Perut dah berkeriuk.
Plan kununnya takmo makan malam. Lepas ngurut (tak best) basuh keta dan terus singgah kedai buah. Beli jambu batu dan limau. dah abes jambu batu sejibik. tapi perut aku macam tak puas hati.

saja jer takmo top up mee segera. last wk 3 kali aku mkn maggie. muak jadinya..tp wat to do..malas nk start enjin..nak keluar dari base beli makanan. akhirnya ke bilik Ida..rembat maggie slurp dan terus bancuh milo fuze..arghhhh..ranap diet aku! wahaha

Hari ni..heboh stori anggota polis yang terkorban di Lahad Datu.
Aku tak tau nak komen apa.
Junior eo risau gila sebab wife dia yang jugak junior aku kena fly Nuri bawak Panglima.

Entahlah. aku pun tatau kenapa ATM tak buat persop untuk kes ini.
Kalau baca media elektronik atau sosial..boleh kompius dibuatnya.
Skod Risik pun mcm tak mo pecah lubang.
Baguslah tu.
Berpegang kepada ikrar Kesatria.
Memegang rahsia negara dengan seketat2nya.

Semoga..anggota polis seramai 3 orang yang terkorban itu mati syahid.
Tapi entah kenapa kepala ini susah untuk menerima.

Please clarify...
Harapan agar tiada pihak yang mengambil jalan singkat semata2 untuk fulfillkan kehendak dan personel interest..

Selamatkan Negara Malaysia Ya Allah.
Selamatkan juga iman kami Ya Allah..

No comments: