Wednesday, March 20, 2013

Bawa diri

Bawa..daku pergi
Pacu laju-laju..
Lari dari realiti..

Tajuk lagu tak ingat..tapi melodi dia sedap didengar.
Tak kisahlah apa orang nak cakap pasal lagu ni.
Yang penting hati. Tepuk dada tanya iman.

Esok malas betul nak pergi kerja esok. Moooooood dimanakah dikau? Sejak akhir-akhir ni asik sakit badan. terlalu banyak berWiFi kut. Perkara ni pernah terjadi masa aku melanggan brodben zaman2 duk Sg Besi. Sengal-sengal kat tangan dan jari jemari ni hanya akan beransur-ansur hilang bila aku start tinggalkan dunia tanpa sempadan. tak guna every week pergi massage if ketagihan untuk beronline tidak di atasi. Lagi-lagi kalau dunia sekarang dihujung jari. Dulu nak online kena bukak laptop atau desktop.sekarang tidak lagiiiiiii..sah2 lah sengal2 ni takleh nak hilang..erghhhh

apsal tajuk lansung tak synchro ni..? ehehe
aku pun dah kompius. tatau nak letak tajuk apa. yang ala2 catchy..[watever]

yang pasti..dah setengah tahun aku kat kuantan. ada lagi dalam 3 1/2 tahun lagi kat kuantan if aku di pindah kuar bila cukup 4 tahun..

layan jerla...layan layan layan..
aku pun tgh melayan telinga yang ala2 tersumbat ni. Nak g Rsat malas. Nak tunggu result darah yang aku amek 2 minggu lepas siap, baru aku nak buat thorough cx...

psst2..ada tak ubat nak kasik rajin?
 

No comments: