Wednesday, October 10, 2012

Super bz!

Ekceli nak lelap dah. tapi teringat untuk hapdet blog..(walaupun orang kata dah outdated) hado den kesah? wahaha.. baru sudah transfer semua e-publikasi ec725 kedalam note. utk mudahkan akses bila perlu. walhal menda alah ni aku dapat since awl tahun. biasalah..bajet hero..

semalam main bowling ngan 2x eo plus 1x pilot. aku? konsisten.. st game dpt 1x spare..2nd game 1 x strike. setiap kali baling..dapat 7. tujuh tujuh dan tujuh lagi. 1st game 84..2nd game 83..amcam konsisten kan..? wahaha maksudnya aku ni setia kut..ewahh..tk bleh blah punya analisis..

arini balik lambt cket. sama2 ngan MLU setup logical structure dlm sistem. data tk cukup. ada cket2 yang reliable. sistem perlukan work unit code..position dan part number...tp data yg ada tk complete. harapkan memori kepala yang entah2 apa2 ni utk memikirkan lokasi setiap barang..sedangkan aku ni collective ngan cyclic pun kompius2..position pilot co pilot pn masih kompius antara chopper dan fixed swing..apadaaa..technician aku ckp pilot sebelah kiri...tp aku rs tu mcm kt fixed wing..kalo chopper sebelah kanan...aaahh...biarlah dia..apa yg pasti..apa yg aku belajar kt Marsey tu..dah faded sikit2..itu yg baru terpikir no transfer manual dlm note nia...wahaha..GPU pn dh dpt 2 bijik..comey gila. sesuai sgt ngan ECku yg encem n macho..

esok panglima 1 div plak dtg nak mai skn aku. boss tempat lama. tp aku suka boss lama aku ni..coooll..tp tadi nasib baik tk meletup. gelabah puyuh la diorg ni. sumer org tawu we ols menumpang diceruk ni utk tempoh yg agak lama. walhal mmg tempat kitorg menumpang skrg ni di buat utk eksesais. tp rilekx la bro..saudara instruct aku ckp kt engineering skn yg 1 lg tu utk pndh sbg persediaan lawatan pg5 esok. bila aku dah bgtau kbk dia n kbk dia bgtau boss dia dan dah kol boss besar dan kol saudara..saudara bleh cakap ini engineer saya lah yg suruh buat lebih..eh.? eh eh...apa ni? trus bertmbh2 tkde mud. tk sabar nk tggu 2017. kali ke 2 di sabo sebegitu rupa di base ini..mari kita carik makan dengan cara ini...

jam dh bunyik...casio aku cepat 10min. meants lagi 10 minit nk kul doblas..its titun tyme...nananite!

No comments: