Wednesday, October 24, 2012

Selamat Pengantin Baru Pn Nurul!

Fuhhh..sudah hari Rabu. dah 4 hari anak sedaraku bergelar isteri orang. Hari ni Pahang bercuti sempena HUT SP. aku dah ada kat KL since Rabu malam lagi minggu lepas. isnin lepas tetap pergi kerja walaupun dah start cuti.. Ingatkan datang awal boleh tolong2 apa yang patut, tapi rumah abg  aku serupa tak buat kenduri. yerlah..everytg buat kat dewan, walaupun nikah dekat masid depan rumah, makan2 sumer katering. mudahnya jadik org KL. everytg  provided yang penting, ongkosnya aja..senang lenang tak macam kenduri kakak2 dan abg2 aku yang lain. takder suasana nak berkenduri kawen.minum pagi ketering, lunch lepas nikah katering, minum petang katering, katering dan katering..so, kita senang, tidak berkecah2 tapi we miss samting, we lost samting..wat everlah..janji lepas kawen tak berhutang bagai sampai anak dah 5 masih kena bayar hutang kenduri kawen. bila katering ada byk masa terluang sampai boleh bermekap2 bagai...wahaha

tadaaaa..inilah antara gambar kenduri kawen anak sedara ku dari henpon note aku.. 

 Pemberian mas kahwin setelah selamat bergelar suami isteri

 Nur Aishah Humairah yang super duper kiut dengan pemerah pipi dan eyeliner ;)

 Abg aku a.k.a bapak mentua lagi nebes berbanding menantu. sampai 2 kali kena utk lafaz akad nikah..menantu rileks jer, sekali...wahaha
Mak pengantin plak tak masuk dalam ini gambar (kat belakang nun)...nebes lah tu takut lauk tak cukup utk esok punya resepsi..

No comments: