Friday, September 7, 2012

HB Captsutun si soldat de Cabok's

pfffttt...weeeee...wahaha...aku tatau bagaimana untuk aku mulakan entri untuk kali ini..paling utama...syukur ke hadrat Allah...kerana memberi kesempatan buat aku bertemu keluarga terutamanya apak di Malaysia. perjalanan dari Marseille bermula seawal 4pg dari hotel kediaman pada 1 sep waktu Peghanchiss serta tiba di Malaysia awal setengah jam dari yang dijadualkan..Sempat transit di Amsterdam untuk 3,4jam sebelum proceed menaiki MAS bagi perjalanan ke KLIA pula...

pengalaman pertama kali naik kapal terbang dengan steward dan stewardess yang senior..weeee...(yg dah serve 20++) diorg tk penat ke ek...long journey tu..hampir 12jam...sian aku tgk...aku pn mmg dah tak terlarat nk duduk...aku rasa kali ni merupakan 1st time aku kerap pergi ke toilet melebihi 3 kali...kalau sebelum ni...aku seboleh2nya taknak lansung g toilet...

dan kali ni jugaklah aku experience heavy turbulance betul2 atas Laut Andaman...menjerit org dalam kapatebang..kalah naik roller coaster..phew...syukur semuanya selamat...bila dah selamat sampai ke Malaysia..


dah la tu...masin betul mulut si Bai...luggage aku jugak yang MIA tp nasib baik lepas isya org KLIA hantar ke rumah...tp kali ni jetlag giler..(ker akoo yang tk pandai manage masa..) asik melayan pesbuk sampai ke malam...dan 2 hari berturut2 aku jetlag..dan bangun jam 1.30ptg...giler kan...

tatau nak tulis apa...rasa macam nak pergi opis...nak buat surat lapor unit yang sepatutnta dibuat munggu ni..wahaha...anyway...HB tuyu captsutun...personnaly...sincere from mai heart...u getting worst...u nak jadik mereka yang celaka tu ke seperti yang disabda oleh Rasullulah...ampunkan aku Ya Allah...


Kelas ekonomi...jadiklah. itu jer rezeki yang tertulis buat KLM
berlatarbelakangkan bunga tulip gergasi..

HB captsutun aka arjuna aka AjuHashim :p

No comments: