Saturday, September 15, 2012

Deactivate/Reactivate...hurmmmmm

Tak smpi seminggu pun...ermmmm tak sampai 2 hari pun aku deactivate temporary acc FB aku. Tadi ake reactivate balik sebab memikiorkan info terkini yang dihapdetkan di grup EC aku...nasib baik...ada banyak info terkini termasuk penempatan aku di Mes PU Kuantan..phewwwe :-~

eh eh...apsal aku rasa macam tak best ni...rasa macam malas giler..macamana ndak gerak esok ni...bapak malasssssss...wahaha

takperlah...disebabkan ada sorg skod tu sibuk tanya...apa yang aku beli untuk dirik sendirik sewaktu di France aritu...(bz bodi betul kan..)..apa2 pun...aku mmg bukan brand concious...so biarlah orang nk kata aku ni kufur nikmat ka apa ka..yang penting aku tak susahkan orang untuk meminjam...(eh eh...teringat kat sorang mamat ni...masa nak pinjam duit buat muka kesian...untuk belanja sekolah anak2 katanya...tapi sampai hari terakhir aku kat div...dia buat seperti tiada apa berlaku...pehtu takder curtosy untuk mintak delay...chit)


untuk skod yang asik bertanya...inilah barang2 yang aku beli selain round Spain..Monaco dan Itali...





No comments: