Saturday, September 15, 2012

Aku yang tersakiti..

Lepas balik dari kursus ini...aku sekarang tengah tangkap syahdu dengan 1 lagu indon...macam biasa melodi yang membuai perasaan di samping lirik yang ala2 romantis...baru semalam aku dapat tahu...lagu tu bertajuk seperti tajuk entri ;) by Judika..

Ahad dah nak gerak ke Kuantan..sorang-sorang. harap-harap semuanya selamat. 18hb ada ceremony untuk serah menyerah tugas dan hangar kepada pioneer tim utk ac EC..dan aku adalah salah seorang perintis itu...aku harap aku tidak merintih ketika merintis di dalammelakar sejarah ac baru nie..wahahaha...morale..morale...mana aku nak carik morale untuk diri sendirik ni...anyway...pergi dulu...experience...dgr2.tk semestinya sama dengan apa yang bakal dihadapi...

Akhir kata...go super cougarrrrr...! grrrrrrrr.....wahaha [gelak untuk jaga hati sendirik! ]
What a wonderfooooool day ahead...Good luck AH.

kepada sesiapa yang membaca blog undergnd aku ni...soldadu cabok itu adalah aku...aku dan aku..tiada kena mengena dengan soldadu2 lain samada berpangkat pegawai atau lain-lain pangkat, masih aktif dalam perkhidmatan mahupun telah bersara dari perkhidmatan..

anyway...jom layan gambar kali ini...



2 x drill boot..1 x flyg boot..1 x spike boot...1 x combat boot..1 x nike boot..ada 3 x kasut potong dan 4 x sport shoe...mn nk muat dlm.captsutun tu...

usha scooter...tkmo pisang berbuah 2 kalik...

Aishah Humairah dan Mohd Irshad...mana budak kenit hilangkan kad astro mak dia

No comments: