Wednesday, February 29, 2012

Mengapa harus cinta jika hanya untuk disakiti?

tablet cap ayam dah dibeli 2 minggu lepas.tapi aplikasi android market takder. dah la tulis dalam tulisan cina. orang tukang jual tu pun tatau baca tulisan cina. dan aku yang boleh diketegorikan kurang bijak ni pun beli jugak tablet tu sebab harga dia murah sekitar rm600. aku ingat dia install cam biasa. rupanya tak boleh.
itu masalah pertama. masalah kedua adalah aku malas nak g imbi atau low yat untuk tanyakan perihal tablet aku tu..arghh, bila la aku boleh ada masa untuk updet tablet aku ni..arghhhh!
tapi apa kena kene mengena tajuk entri ngan entri aku ni..?
lu pk lah sendirik..! hahaha


2 comments:

Unknown said...

puan pakai tablet apa? trade in kat kedai tu la, beli lenovo ideapad A1 (7inch). murah skit. hehe...

Aju Hashim said...

yeker muk...sy beli tablet cap ayam