Sunday, May 20, 2012

Aku tidak mahu jadi Perdana Menteri

gulpp..dah jam 1. bulan ni adalah bulan paling sibuk pernah aku jalani. bermula dengan audit di utara (16 -18 Apr), balik siapkan report.sambung training pagi petang dan malam (19-27 Apr walaupun 27hb aku dh amek cuti) .....ehehe pehtu memberontak takmo trng during weken (28-29) sebab dah janji ndak turun desaru. dari desaru g JB b4 g ker singapore (30 Apr). lepas sehari suntuk kat singapore balik KL balik untuk tournament interservice kat Lumut (1 -5 Mei). lepas tournament, balik KL prepare mental untuk kursus kat penang pulak(7 - 18 Mei)..tak ker bapak penat..
so..sebab itulah aku takmo jadik perdana menteri..owh..pewai giler!
itu baru orang biasa............hanya soldadu cabok..!

2 comments:

ღ cik faye ღ said...

salam kenal, saya blogging sikit2 pasal army stuff...1st jumpa blog lady officer TUDM ni. sudi2le jenguk blog saya luckyseveninlove.blogspot.com dan rajin2lah update heheh...

Aju Hashim said...

Salam cik faye..anywY..tengkiu ek sbb tertengok blog ni..suka2 je..mmg tkleh nk istiqamah la nk hapdet blog ni..den cubo ek..!