Thursday, December 3, 2009

Jiwa kacau atau dikacaukan..?

Musim hujan masih lagi berkuasa hingga minggu pertama Disember ini..dalam surat khabar, dalam tv , dalam radio telah diuar-uarkan bahawa ramalan gelombang banjir yang ketiga akan berlaku..pagi tadi, hujan tak henti-henti.sejak aku terjaga dari tido dalam pukul 4-5 pagi, hujan dah mula turun
minggu ni bermula dengan perkara yang melucukan.insiden aku mengekori polis trafik yang namanya sama seperti nama ayah aku masih segar-bugar dalam kepala hotak aku ni..ahahaha, entah kenapa aku boleh jadik macam tu.boleh khayal macam tu sekalik.
ahahaha..ni gara-gara terlebey berangan, terlebey memikirkan pertemuan sebelum insiden tersebut berlaku..bengong punyer mr FOO..ada ker patut dia ajak aku minum tapi aku tak diberitau yang dia bawak mak dan anak dia sekalik.1st time terserempak tu, aku rasa speechless tapi aku menten macho..nasib baik la aku ni La sur padora yang terhebat pada ketika itu..
lelama aku rasa aku mcam boley terima dia.tapi kalo aku mengarut, dia lagi super duper mengarut..biarlah masa yang menentukan..

No comments: