Thursday, December 10, 2009

Cuti..cuti..Y!

alhamdulillah..syukur dan lega.akhirnya Bos Besar dah luluskan cuti.baru boleh bergumbira.bila dah fill up borang cuti 2 minggu lepas, mood untuk bercuti semakin membuak2.hari ini walaupun hasrat untuk bercuti dah kesampaian, tapi hakikatnya aku tak tawu dan aku takder apa-apa plan untuk cuti kali ni. cuma dalam kepala hotak aku ni, aku ndak g ronda-ronda sekitar Kuala Lumpur, kota metropolitan yang aku sedang bekerja dengan.banyak aku tak pegi lagi, KLCC punyer bridge, KL tower, muzium negara, muzium kesenian Islam, sunway lagoon, [ermmmm..lagi apa ek..byk giler lagi]
itu baru perancangan. aku jugak ndak bawak mak buat gigi memandangkan mak dah takder pagar..ehehehe
dan aku akan pastikan cuti ini, aku akan manafaatkan sebaik-baiknya untuk tone body..ahahaha adakah itu suatu angan2 sahaja...tungggguuuu..aku akan pastikan sekurangnya angka tujuh sudah tidak ada lagi..bukan ke angka lapan tetapi angka enam...

No comments: