Wednesday, November 25, 2009

Movie 2012

dapat jugak tidur bersama ;)

Hasrat hati untuk menonton movie paling dinanti2kan oleh aku [kononnya] tercapai jugak last monday..ini berdasarkan review oleh orang surat khabar la ni..entah macam mana, aku terjumpa dengan junior aku time balik dari keja petang tu..dan terus aku ajak dia tgk movie kat MV.disebabkan aku meletakkan harapan yang tinggi pada movie tersebut, menyebabkan aku sedikit frustrated..

sebab apa..? jalan cerita tu boleh kita jangka. dan ianya mengambil masa yang cukup panjang iaitu 2jam 40min [agak2]..sudah ler tu, teknik CGI yang digunakan terlampau2 sehinggakan dah jadik macam tak real..disebabkan point2 tersebut, maka cerita itu aku beri 3 bintang sahaja.cuma nasib ianya agak sedikit baik berbanding ketika aku menonton movie Harry porter yang episod mana aku pn tatau. sebab apa..? sebab 15 minit pertama jer aku tgk, yang lain aku zzzzzzz sbb tak paham lansung..ahahaha




No comments: