Sunday, November 22, 2009

Mungkir janji

puas aku carik..warna kegemaran aku iaitu shocking pink @ magenta.tp takder dalam kelompok kaler yang ditawarkan dalam blogger ni..
rasa lega, sebab Skill standard yang dimulai sejak tahun 2007 akhirnya sampai jua ke penghujungnya.20 Nov 09, usai sudah perit jerih menyiapkan skill standard [kununnya] utk non ac tred..tapi aku telah mungkir janji..mungkir janji pada diri sendirik.aku dah berjanji akan updet blog aku ini hari2..tetapi apakan daya, masa amat mencemburui aku.last wk mmg bz.
tetapi 1 perkara yang menyebabkan aku pokai ialah apabila si captsutun aku buat hal.clutch tak bfungsi.elok plak dia buat perangai depan summit usj di lane sebelah paling kanan iaitu lane laju..arghhhh..apa bley buat.dah tiba masanya kan..makan melayang la duit aku..

No comments: