Wednesday, February 13, 2013

Patah Seribu

Ramai yang ingat aku ke Turkey kerana terkesan dengan cerita Istanbul Aku Datang..

Sorry Jose!

Never..

On the way ke Istanbul dari Bolu baru aku berpeluang untuk tengok IAD. Dalam bas. Kak Aishah Ketua Rombongan siap bawak dvd lagi..

Buhsan. Boring. I dont expect more from Tomok. 1st attempt acting. Kayu dengan suara membebek2. Even org dah cakap suara dia dah macho dengan imej sekarang. Lisa Surihani? Pun aku tak bajet dia pandai acting. no soul even dah banyak berlakon. Beto Khusairi pada permulaan cerita macam ntahapapa..jerit2..tk paham.
Aizat? Lagilah....wahaha

Walaupun kayu..batu..kaku...tapi part Tomok kantoi dengan Lisa Surihani yang dia dah adaawek kat Turki buat aku touching lah plak..lagi2 diiringi dengan lagu Patah Seribu..ceh.boleh terkeluar plak air mata..buat malu golongan awek macho jer..wahaha

Anyway..Istanbul Aku Datang not a good example of movie to watch either : acting quality and morale of the story. sinematografi selepas separuh jln cerita baru menunjukkan keindahan turkey (maybe!). sebab after lagu patah seribu..weols olredi entering the Europian site of Istanbul..separuh masa pertama..tkde pun pemandangan yang menarik..entahlah..

ok lah.masih jetlag. siang td dh cover tak tido 24jam..skrg Turkey br jam 8..dan kitorg tgh mkn tyme ni..eheee...

Topkapi Palace - Swjuk mencekam hingga ke tulang sum-sum

No comments: