Wednesday, February 13, 2013

Lapan Persen

Lepas lunch g Tabung Haji Ampangan untuk cx dividen 8 persen yang diuar2kan. Bajet2 kira sendirik berdasarkan baki akaun dapatlah 7,8 ribu. Tapi akak aku yg keja CIMB cakap..aku tak kan dapat figure yang aku kira tu..sbb cara kiraan dia lain..owhh :(

Punyalah ramai umat manusia. 1 jam 15 minit menunggu baru sampai turn aku.

Betul cakap akak aku. Jauh larinya. Lebih sikit jer dari 6k.

*sigh

Trip ke Istanbul jer dah abes 10k termasuk duit pakej. Terana terpengaruh dengan tourist guide..aku terbeli lamb jacket berharga 550USD.

Sekarang baru terfikir...macamana nak membayar.

Lagi haru..bila malam sebelum balik aku window shoping kat butik Polo berdekatan..ada 1 jaket kulit yang nmpk mantap hanya berharga 400TL after diskaun 50%...

huwaaaa...

sudah tiada gunanya..

nasi sudah menjadi bubur. tapi still boleh makan lagi kan.kan kan kan

Yang penting jangan lupa bayar zakat n bersedekah Ju!

Duit boleh carik lain....
jom bisnes...!

No comments: