Thursday, December 13, 2012

Bikin panas...

Lagi 3 minggu sahaja lagi 2013 akan menjengah..fuhhh..so fast time flies (ewah..ckp omputeh plak) weekend ni tk blk kg. selain drpd 3 famili akak2 aku naik Ktn..Komander Pangkalan buat resepsi untuk anak sulong lelaki dia. Jemputan paling tinggi Sultan Pahang...so boleh imajin lah mcmn protokolnya. kalau aku kawen sok..tk payah lah nk jemput VVIP bagai..payah dan parah. selain daripada costg...kenduri kita jadik macam rigid..kaku..lawak pun ada jugak. aku sebagai ajk pelamin ngan najib mcm kartun. prektis during D Day jer..nebes jugak..sebab takut terlanggar tiang lampu dan pasu bunga atas pelamin tu..imajin la..1 x mejar ngan 1 x kapt jadik pengantar dulang kepada flower girl..setiap kali dulang diraja dan dulang baldu airforce bertukar tgn dgn flower girl..setiap kali itu la we ols kena bg sembah takzim..omg..

Sepanjang weken 2 hari yg lepas jugak aku bwk si Manon jenjalan Ktn. kalau sabtu aku bwk dia g resepsi anak kompang dan BBQ nite pada malamnya..ahad aku bwk dia ronda Kuantan ngan Didie Didot. gilo jugak minah saleh ni..hopefully Manon enjoy lah sbb dia nak sgt g ngurut sebenarnya..so we ols berdua pn tumpng sekaki urut full body..

back to tajuk entri..ada sorang malaun dalam organisasi yang buat aku panas. betul2 bikin panas. macam cimpeng. macam bagus sangat. tapi ntahpapa..sigh..heiii..meluatnya aku dengan manusia spesis ni...tapi kalo org yang ada 4 balak dia boleh sound mcm haramjdh..tak respek...inikan aku plak. ingat dia senior sgtlah kununnya..blah lah..ini sumer virus dalam servis. kasik kick jer..

ishhhh...tatau nk tulis apa..yg pastinya..aku mmg bengkek giler.nasib baik junior kasik tenang. org biadap..orang keji mcm tu jgn dilayan.kalo kita melayan..selayaknya kita juga turut menjadik keji mcm dia jugakkk...wahaha..(amacam ayat aku ni...!) meh layan gambar aku..


L to R : EO cabox | KCK | Pengarah | KBK
Manon & Me
 Me - Soldat De Cabox
L to R : Soldat De Cabox | Manon | Natacha


jumpa lagi..seriyes sekrang bz giler..nak buat blog pn takder masa..tattitututu




No comments: