Monday, May 30, 2011

Hari Isnin Yang Blues

Macam biasa.. Syukur alhamdulillah, sempat ketemu hari Isnin minggu terakhir edisi May 11. Mata rasa ngantuk yang amat. sebab malam tadik lambat sampai mes. Highway PLUS jem giler. sebab? sebab ada berapa bijik keta yang terlibat dengan eksiden..ntahapa2 la diorg ni. kalau tak sebab memandu super duper laju..mesti pasal tak fokus pada pemanduan [layan sms lah..sbg contoh]..tak pun sebab tak sabar. kan danh nyusahkan pengguna lain.. terpaksa Q panjang untuk smpi ke KL. aku plak punya lah menyesal sebab tak ikut LEKAS. mungkin lekas sikit sampainya..!

Kenapa hari Isnin ni blues ya..? nak dapat momentum kerja punya la payah. tapi, aku rasa hari-hari momentum kerja aku tak capai 100%..dapat lebey dari 60% pn dah kira ok what..kan?

sat-sat ni dapat kol dari ic LS..jumaat ni ada meeting Volleyball kat Lumut..erghhh malas nya..baru plan nk amek cuti sebab nak buat kenduri arwah sabtu tu..ntahlah..layan kan saja lah..mata dah ngantuk ni..tadik bfast merangkap lunch ngan skod2 kat 10 skn. owhh...aku nk tidooooo...tapi bukankah aku dibayar untuk bekerja untuk masa-masa begini..

Berdosanya aku ya Tuhan..!

semangaaatttttt untuk mencari keberkatannnnn Ju...goooo Ajuuuuu!!

No comments: