Tuesday, August 25, 2015

Reverse Psychology

Pagi-pagi aku suka menunggu kumpulan What's App sekolah rendah aku punya wish dalam bentuk image. Ini semua gara-gara ..garu-garu..hahaha..tak mampu hendak meneruskan ayat.

Walauapapun yang berlaku, sama seperti status aku dan En FOO we're remains friend even aku reject mamat ni mentah-mentah setelah dia pernah juga membuatkan aku terawang-awangan. Ini adalah setelah aku kaji, aku study, aku observe aku darab tolak dan congak yang beliau bukanlah orang yang sesuai dengan halatuju hidup aku. Dalam minda aku mengatakan dia seorang yang penuh dengan taktik licik. dan sebagai reverse psychology nyer, aku terus berkawan. Tetapi dengan hanya permulaan konversasyen dari pihak beliau. Macamana perasaan dia kena rejek ek. Sekurang-kurangnya aku idaklah bercerita cerita2 like good, bajet hot kan. aku still suka dilihat sebagai pasukan underdog..gittew

Untuk relate balik kepada tajuk post, begitu jugalah aku dengan seorang makcik yang bergelar ibu. Tak kanlah hanya kerna perkara yang dirancang tidak menjadi, aku kena ignore kehadiran beliau dalam sejarah hidup aku diatas muka bumi ini. Aku harus hormati beliau sebagai warga tua. perlu keep in touch sepertimana aku dengan En FOO. 

Kita akan senantiasa akan saling bersentuhan atas nama persaudaraan di muka bumi Allah yang luas ini.

Semoga kita semua berakhir hela nafasnya dengan mengucap kalimah La Ilahaillallah. 

||Ye! Husnul Khatimah. InsyaAllah. Ameen Yarabalalamin. ||
 
Wadi Rum lagi. SubhanALLAH.



No comments: