Tuesday, February 8, 2011

Kriteria lelaki (perempuan juga) penipu

take 5 jap..
dah banyak kali amek take 5..
puas sudah aku memerah kepala otak ini untuk menyediakan paperwork TCI logistik..erghhh..buntu lah beb.takder idea.tidak tawu ndak karang dan goreng apa..aku rasa penggunaan ayat aku macam tak betul jer..
sementara ndak bagi kepala otak ni rileks dan daat menjana idea-idea yg bes, aku terfikir untuk membuat entri ni..iaitu bagaimana tahu bahawa seseorg itu kaki penipu a.k.a conman. [ini adalah berdasarkan kepada pengalaman jugak]

Kriteria pertama:
perasan bagus. antara contoh-contohnya: ada projek besar, kereta besar.hot staf.semua org tergila-gilakannya.

Krteria kedua:
guna ayat jiwang yang power. kenal tak sampai berapa hari, dah keluarkan ayat2 power yang macam sireh! awas kepada mereka yang mudah cair meleleh..!

Kriteria ketiga:
Dah mula tanya gaji berapa banyak. dah mula nak pinjam duit kita yang tak seberapa ni.

Kriteria keempat:
Cepat bengang bila operasi dia ndak mengepow kita gagal..lagi2 kalo kita terlalu berhati dan sering playsafe..

Kriteria kelima:
...bersambung di siri akan datang kalo ada lagi kriterianya..

tapi setakat ni, itulah yang dapat aku justifykan kriteria kaki pembelit ni..macam siot lah orang macamni...

tapi yang paling best, beberpa minit yang lepas ni, Kilo Sierra Bravo call untuk info yang paperwork yg sedang aku buat ni sudah dikenselkan..yeabedabedooooo!!!

No comments: