Thursday, January 6, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2011 walaupun sudah masuk hari ke 6..Tidak ada apa-apa azam pun untuk tahun ni..Yang pasti perancangan untuk program naik taraf captsutun kepada majsutun tidak akan berlaku.apatah lagi penambahan inbentori untuk menemankan captsutun tersebut. buat kata orang-orang bijak lagi pandai.., ukurlah baju dibadan sendirik.dah tawu badan besaq, await p beli kain tak cukup ela..bukankah banyak lagi komitmen yang perlu diberi perhatian. yang pasti, aku selalu berdoa untuk menjadik hamba Allah yang terbaik..
Cuma 2010 banyak memberi kenangan sedih dan manis dan juga tahun dukacita.kehilangan arwah mak yang sangat-sangat dirasai. pergi takkan kembali lagi. teringat-ingat hari-hari terakhir hayat mak. ishhhhh, tak dapat dibayangkan. Semoga arwah mak sudah memaafkan aku.kenangan menjemput Mot di LCCT dan beli kain langsir untuk raya bersama-sama emak pada 2 hari terakhir sebelum pemergian mak yang mampu mengubat jiwa aku ni..Ya Allah, berkatilah, rahmatilah serta limpahkan kasih sayang Mu keatas roh emak.
Semoga 2011 akan membawa sinar yang makin cemerlang dan membahagiakan. dan aku berharap aku tidak lagi berjumpa dengan manusia pelik2 yang bergelar lelaki yang kaki penipu..kaki auta..kaki pembelit..![apa, korang ingat aku despret sgt ke hah..! - aikkk tetiba jer emos..hahaha!]
Ahlan wa Shalan 2011..sayonara 2010..[gulppp, aku dah masuk 33 tahun ni..erkkkkkk!]

No comments: